13 januari 2012

Tildas födelsedag

Igår orkarde jag helt enkelt inte göra något inlägg.
Hade helt enkelt SKITONT! i knät och natten innan sov jag inte många timmar.
Bröt ihop fullständigt igår kväll, kände en sådan enorm orkeslöshet.
Det kändes som om allt helvete på jorden bara skulle drabba mig, jag tappade fotfästet helt.
Jag bara orkade inte.
Tänkte på Tilda, Ante och varför jag var tvungen att mista dom.
Tårarna fullkomligt sprutade ut och det kändes aldrig som om dom skulle ta slut.

Idag är det som ni vet Tildas födelsedag och det var just den här dagen som hon ville leva till.
Hon ville fylla 10, men cancerskiten tog henne ifrån mig.
Hoppas att hon ändå har en fin dag med sina nya vänner och att hon får fina presenter. Hon älskade nämligen att få paket.

En glad liten tjej när hon fyllde 9 förra året
Ikväll äter vi hennes favoritmat Tacos och tänker extra mycket på vår lilla älskling.

Ps: Kan bara meddela att det har lugnat sig i knät, inte lika ont som igår.

10 kommentarer:

  1. Varma styrkekrama till dig!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Tänker på er alldeles extra idag.Simons födelsedag var i måndags den 9 januari så det var tufft.Det kommer den dagen alltid vara.Är glad över blommor och ljus som fanns vid graven från både kända och okända.Ha det så gott det går i allt elände.Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Kram på er. Kicki

    SvaraRadera
  4. Grattis lilla Tilda var du än är!!
    Ta hand om dig och varandra lite extra idag!
    Varma kramar
    C

    SvaraRadera
  5. Kram på dig vännen. Idag har jag tänkt extra mycket på dig.
    Lotta M

    SvaraRadera
  6. Tänker på er även om jag inte har kommenterat ett tag. Har själv haft jättejobbigt. Hoppas att lilla ängeln Tilda får en fin dag med de andra änglar. Varm kram från mig <3

    SvaraRadera
  7. grattis i efterskott till fina tilda, och extra många styrkekramar till dig de här tuffa dagarna.

    SvaraRadera