22 december 2010

Dåligt med timmar på dygnet...

Känner mig lite smått stressad av lite allt möjligt nu .... mest för att jag inte hinner med promenaderna med Jordan. Jag måste verkligen lägga manken till att skriva upp vad som ska göras annars är det som bortblåst. Jag fick på mig att avboka dagens möte med BUP i och med att Tilda fick en tid i Västervik för att kolla magen igen.Tror ni att jag kom ihåg att avboka, nej nej såklart inte!
Men med förstående personal på BUP så var det inga problem.
Läkarna säger fortfarande att det är lite förstoppning som gör att hon har ont. Jag fick tipset att kolla Movicol men läkarna tyckte inte att vi skulle byta nu så vi får väl låta det vara ett tag till.
Söta Camilla var förbi med jättefina tulpaner och ett gulligt kort...ni vet ett sådant fint skrivet så att man får en tår i ögat.

Cissi (mamma till ett barn i klassen)  var också förbi med ett stort paket till Tilda. Hon kommer att bli jätteglad för det. Paketet var från alla barn i klassen, gulligt!
Så strongt gjort av henne att hon kommer hit även då hon tycker att det är så känslosamt, som jag sa till henne så är det ju jobbigt att stå på sidan om också.
Sen blir jag lite stressad av att inte veta om Ricky tar sig hem eller inte. Han är hur cool som helst, men jag sitter som värsta flyg/tågledare och kollar alla avgångar och trafikstörningar och sen ska vi inte prata om SMHI som jag nästan lagt till som favorit på min dator.Jag vill ju så gärna ha hem honom!!!
Söta Emmy kommer sen och tar Jordan på en prommis, och jag tror helt enkelt att jag ska ....andas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar