3 december 2010

Home alone

Japp det är precis vad jag är. Mannen har åkt till Kristianstad för projekt Skåne basket. Som vanligt när man är ensam så kommer alla dumma tankar till en.
Vill inte tänka negativt utan BARA positivt, men det kommer tyvärr när man får tid att tänka. Ska gräva ner mig i min bok "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" den ska ju lätta upp säger dom som läst den.

Lovade att ha Tilda imorgon kväll en stund och det har jag ju så gärna. Några timmar gos säger man inte nej till.
Angående min julklappsnoja igår fick jag hem lite julklappar på posten så nu har jag några till klara. Tror jag vet vad Emmy ska få, men Ricky är lite klurigare med, vad köper man en 24 åring??? Hmmm.. Tips mottages gärna!
Vet ni, ibland låter det som tanten ovanför mig åker rollerblades inomhus. Tror ni att det kan vara så? Hon är nästan 80? Nej vars, jag lider inte tycker bara det är skönt när det låter lite i huset.Skulle ALDRIG klaga när hon står ut med min illbatting till vovve som skäller så fort han ser någon utanför fönstret.
Han står och lurpassar bakom gardinerna, och går någon förbi så skäller han som attan och råkar det komma en annan hund gnyr han som en liten bäbis. När grannhunden kommer så blir han helt tossig och nästan gråter av lycka. Sötnosen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar