12 december 2010

Mer lek o fiskbullar

Ja mina vänner...idag har dom små trollen lyckas att plurra i en lerpöl som dom bara "råkade" träffa på och som dom bara "måste" känna om isen bar dom. hmm....tur att det finns tvättmaskin.
Nöjda små skitgrisar 
Till råga på allt så önskade dom sig fiskbullar till lunch, fiskbullar som jag hatar!!! Det är nog det äckligaste (förutom lever) som finns. blä..men snäll som jag är så fick dom förstås det. Jag behöver väl inte tala om att jag åt det verkligen INTE.
Ser ju till och med äckligt ut.
Har skjutsat sambon till sjukan idag. Imorgon ska han få en ny höftled, Usch han var nog allt lite nervös det hade i allafall jag varit. Tilda var lite ledsen och tyckte synd om honom för att han skulle få kateter. Hon kommer ju så väl ihåg hur det var när hon hade det på Astrid Lindgrens när hon opererade bort tumören.
Det var det absolut värsta hon har varit med om säger hon nu efteråt.
Ska försöka få med Tilda upp och hälsa på honom i morgon. I kväll ska vi kura ihop oss i den stora sängen och kolla tv och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar