1 december 2010

Lycklig dotter

Dösnygga hörlurar var hon ju tvungen att få också
Djupt koncentrerad
Äntligen har hon fått den! En alldeles egen dator.
Det är knäpptyst inne i rummet....hör nästan inget alls, bara små nätta knapptryckningar.
-Nu Mamma ska jag också börja blogga, säger hon. Jag bara ler :-)

Var på BUP i eftermiddags och jag vet inte......Storasyster var med den här gången. Stackarn det var som att öppna en vattenkran. Det är mycket känslor, det slutade med att Tilda kramade och tröstade henne.
Sen vet jag inte om dom kom med några direkta förslag för Tildas ångest. Dom tycker bara att vi ska skruva upp kraven lite till. Ja, det är väl bara att försöka, det är otroligt påfrestande men det är väl bara att kämpa på.

1 kommentar:

  1. Toppen! Och vilken bra idé att själv börja blogga! Det tror jag kan vara bra för henne.

    SvaraRadera