5 december 2010

Jobb imorgon

Gillar inte att mannen är ute och kör bil i det här vädret, men jag vill ju ha hem honom så det är väl bara att bita ihop. Tänkte att det kunde vara skönt att vara ensam i huset över helgen MEEEEN fyyyy så trist!! Inget jag rekommenderar. Har inte lagat någon ordentligt middag, bara ätit massa skräp som t e x kärleksmumsen som vi ska ha till jul.Inte bra för min mage. Att man aldrig lär sig.

I morgon blir det ordning på torpet igen för då tänkte jag jobba. Härligt! Sen ska jag åka runt hela veckan och FIKA hos vänner. Inte helt fel det heller. Det blir ju lite si och så med sånt när jag har Tilda hos mig och så får det bli tills att hon känner att det är ok att umgås. Vi pushar så mycket det går (och lite till) men det ska ju ändå kännas bekvämt för henne.
Imorgon är det provtagning igen, det blir 3 ggr den här veckan i och med att 2:a veckan efter behandling är oftast då man går ner mest i sina värden. Men hon är ju fortfarande pigg så det ska nog vara ok. Jag måste ju dock säga att man är väldig nojjig och går och känner henne i pannan titt som tätt, vill inte att hon ska få feber och ännu värre maginfluensa!! Hörde idag att det är i omlopp....uhhhhhh.

Sen vill jag passa på att tacka alla som läser min blogg, det är verkligen roligt och jag hoppas verkligen att ni tycker att det finns något matnyttigt för Er. Lämna gärna en kommentar vad ni tycker om den.
Kram på er!!

6 kommentarer:

  1. Ja, jag är då jätteglad att du börjat blogga så jag får lära känna dej mer, fast vi inte känner varandra :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja det tycker jag med Åsa. Det verkar som om vi är ganska lika i mångt och mycket. Det kanske är mina Dalarötter ;-)

    SvaraRadera
  3. Tösen är på ett sprudlande humör ikväll. Hon drog av ett trumsolo på sina små skinkor när hon duschade. En och annan snöängel har det också blivit :)
    /Pappa

    SvaraRadera
  4. Uppskattar din blogg väldigt mycket, Annelie. Betyder mycket att kunna hålla mer koll på hur det går för er. :)
    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  5. Och jag gillar också din blogg mycket, Annelie. Den ger lite insikt i hur ni har det och hur det går. Och större förståelse, tror jag.

    Men jag förundras fortfarande över din (er) styrka och hoppas den räcker hela vägen.

    Kram!
    Kickan

    SvaraRadera
  6. Hej ! Annie heter jag och hittade dig via Laila Bagges blogg. Som mamma till två tjejer så blev jag alldeles förtvivlad när jag läste vad ni går igenom ! Finns ju inget jag kan säga eller göra men skickar en massa kramar och styrka. Min mamma fick cancer i somras och jag är så arg på denna sjukdom ! Starkt att blogga om det ! Kramar från en annan mamma : )

    SvaraRadera