2 december 2010

Ingen lillfis här

Nu har Tilda åkt till sin pappa, men jag får låna henne igen på måndagkväll. Det ska visst spelas hockey i stan. Jaha...och här sitter jag, blir alltid lite tom när hon har åkt.
Nu ska försöka ta tag i mitt kontrollbehov och låta honom sköta ruljansen. Ska inte lägga mig i...eller ifrågasätta. Ska helt enkelt bara vara. Kanske borde jag ta tag i det här med julklappar och sånt, är ni redan klara?
Just nu har jag bara KOMA!Men en ganska härlig sådan. Nu ska det spelas på Spotify och kanske kan man ta sig en liten stänkare höll jag på att säga, men jag menar en mugg glögg.







Pst: Proverna är fortfarande ok :-)

2 kommentarer:

  1. Nope! Jag är INTE klar med klapparna! Gaaahh!!! Känns som att julafton närmar sej med stormsteg!
    Föjer ditt råd och dränker julklappsångesten med en (stänkar)glögg :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ens börjat med klapparna,
    det blir nog om en vecka eller så. Ta't lugnt, njut av glögg!

    SvaraRadera