9 juli 2011

Feber

Lilltösen vaknade med feber i morse, drygt 38 grader och det betyder att vi måste höra av oss till sjukhuset. Dom tyckte att vi skulle ta nya prover och vi åkte till lab och dom tog 3 rör.
Hon har varit ganska seg idag men hon orkade åka ner till hamnen och vinka av båten som vi egentligen skulle varit med på i dag.


Nu fick dom klara sig utan oss.
I eftermiddags ringde Linköping och bad oss komma upp igen imorgon. Tildas CRP stiger och det är pg a tumörerna. Antibiotika kommer alltså inte att hjälpa.
Nu vill dom komma igång snabbt och dom ska försöka göra en ny punktion.
Så nu packar vi väskan och styr kosan mot Linköping imorgon.
Hade behövt några dagar att ta in allt och sortera in i min redan fulla och teflonbelagda hjärna. Nu blev det inte så utan det är bara att tuta och köra.
Det har varit en hel del gråt och svärande idag men det är skönt att hon reagerar iallafall.
Jag vill också skrika och gråta!! Och jag gör det också.

1 kommentar:

  1. Läser senaste dagarnas händelser... Jag skriker med dig... Mycket kärlek till er nu! Såg oxå korten sedan ni var hos oss, två godingar skulle jag vilja säga, mycket lätta att älska båda två. Kram till dig och krama och pussa Tilda från mig.

    //Sofia

    SvaraRadera