7 juli 2011

Nu börjar det rulla

Idag ringde äntligen BOND och meddelade att vi är inbokade imorgon kl 9.00 där uppe.
Det blir ny röntgen OCH biopsi, jag tolkar det ju då som att dom kanske inte är 100 % säkra på hur det ser ut i den lilla kroppen. Röntgen är jag jätteglad att dom tar för man vet ju f......n inte om det har satt sig på något mer ställe. 
Nu vill jag att dom går igenom henne från topp till tå, sen hoppas jag på en mirakelkur som gör att hon blir frisk meddetsamma.
Jag vill ha en frisk unge, klart jag vill ha henne även om hon är sjuk men ni vet vad jag menar.
Vill inte att hon ska plågas och ha ont, idag såg jag för första gången en nedstämd Tilda. Ögonen var inte pigga o glada, så som dom brukar.
Usch, jag är så rädd! Det gör ont i magen och känslorna bubblar upp hela tiden.
Tänk om jag inte orkar? Tänk om min kropp brakar ihop? Jag måste ju hålla ihop det finns ju inget annat, men tänk om?
Fan om någon kunde förinta den där Mr Cancer, som förstår livet för så många.
Oskyldiga människor som alla förtjänar att leva. Eller dom kanske egentligen bara har blivit förflyttade till än ännu bättre värld där det inte finns några sjukdomar eller orättvisor? Kan det vara så?

Nej usch nu kommer dom tankarna som jag inte ska ha.....bort bort

4 kommentarer:

  1. Den där Mr.Cancer eller Mrs.Cancer kan ta & dirigera sina biologiska felställningar i cellers produktion ute i rymden - för han/hon för inget gott med sig!
    Hujedamej, medans ögonen vattnas här sänder jag ALL lycka till jag bara kan härifrån Ängelholm för imorgon och svaren!
    Stora kramen <3
    //Emma

    SvaraRadera
  2. All lycka till och precis, sparka cancern all väderns väg! Nu ska det botas, nu ska den erövras nu ska den försvinna!!

    For ever, alla lycka till till en sådan kämpe

    Kram/Carina


    www.mammaamiaa.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt vad jag kan att allt ser bra ut. Och du, du kommer orka, vad ni än får för besked. Det verkar finnas oanade krafter hos alla cancerföräldrar. Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Snart kommer vi hem och då är du inte ensam längre! <3

    SvaraRadera